Kan inte sova =O

Första gången på länge kan jag inte sova. Helt sjukt.... kommer säker bli trött vid 5 tiden xD
Just nu är det Skype med Iza som gäller ^^ Msn med Issah bror, och lyssna på musik..... käka frukt och drika MER xD

Fast man har något att gör så slutar inte tankarna rulla runt bara för det....
Jag kan inte fatta det jag fick höra idag, men det är sant. . . men för mig var du en bra människa. Jag kan inte förstå att vi aldrig märkte något på dig. För nu när jag tänker efter hur många gånger du sa att du inte palla mer och alla bild texter som du skrev till dina bilder. Dom är som täcken som man tyder nu, i efterhand. Ingen är perfekt och du är saknad fast du än ibland inte va den bästa... du är saknad Krzysiek :/
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]

Jag har en dålig mag kännsla av att du alldrig kommer förlåta mig. Att det bara inte kommer gå den har gånger. Du gjort det för, många gånger. . . kanske för många för jag inte lärt mig? Fast det är bara för dig (och en som du dellar första plats med) som jag skulle kunna gå genom eld och trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp. Jag kan ge upp mycket för dig, det har jag bevista hur många gånger som hälst.... jag är så rädd att bli fast vid dig, med dig, hos dig, i min drömm som innefattar oss båda två. Jag är oxå lika rädd att förlora dig, och det vet du fast än jag har aldrig sagt något till dig, du bara vet... Jag vet inte längre hur jag ska kämpa för oss två. Rädslan tar över! Det är liksom som om jag vågar inte tappa kontakten men jag vill inte vara på heller och det känns som om jag e på varje gång vi bråkar, tjafsar "är iriterrade " på varandra..... Det e då när jag snackar med dig det e just då det känns som om jag är på och att du bara blir mer sur..... Jag kan inte längre läsa av dig, jag kan inte. Just darför behöver jag höra dig säga vad du tycker, känner, tror osv. Men du vägra då låste in dig.... det hjälper inte. gör ba saker svårare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0