Gott nytt år =/

Jaaa.... vet inte var jag ska börja. Hänt sjukt mycket....
Ny års festande slutade tragiskt. En Vän till mig tog självmord, vi va på samma fest. Och jag kommer inte ihåg ett piss från kvällen.... helt fuck upp!! Förlorade så mycket den kvällen.....

KRZYSIEK S. R.I.P VILA I FRED! <3


Du, du vet vem du är. Jag skulle aldrig säga något sånt till dig, kanske inte änns jag som skrev. Älsklig, förlåt älskar dig......
"Prośba o przebaczenie,
nie jest ujmą na honorze.
A ten kto przebacza,
jest wielkoduszny."
Det va ny år.... sen blir de ba mer kaos... Pappa började drick igen andra dagen jul, slutar inte. Han lämmna in sig själv på behandlig idag, undar hur det kommer gå....
Idag va vi oxå i kyrkan och bad för Krzysiek. Otroligt känslosamt. Att se alla vänner samlade, se han mamma och pappa... det gör ont i hjärtat. Helt sjukt att se sorgen i ögonen.... Undra hur allt kommer fortsätta nu.

Nu på kvällen så fick jag va värsta kärleks råd givaren och tröstaren... Jobbigt för man blir påmind om sina mistag och dom lyckliga stunderna. Men jag hoppas att jag va till hjälp. Jag kunde inte hjälpa mig själv en gång i tiden och nu vill jag va där för andra så att ingen ska lida som jag. Sjukt jobbigt åt ena sidan för när man lyssnar på andra så börja man tänka på sig själv och sitt kärleksliv, i mitt fall blir det så att det förflutna hinner ikap mig och sätter sig i huvud. Det dycker upp nya frågor och funderingar.... Eh.... sjukt jobbigt....


"Istnieją nie tylko więzy przyjaźni.
Istnieją też więzi, których nie rozumiemy.
Zresztą nie musimy ich rozumieć.
(...)
Więzy, których nie da się nazwać.
Można ich jedynie doświadczyć.
(...)
Więzy pozbawione jakichkolwiek granic.
Bezgraniczne.
(...)
Więzy łączące serce.
Więzy namiętności...
Więzy miłości..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0