Ska börja blogga igen =)

Tjo. Nu ska jag börja blogga igen. Det har varit jobbigt att hitta tid att skriva, vilket e synd. Liksom sista veckor av lovet sen skolstart och flytta. Nu har jag oxå blivit sjuk -.- men men... vad ska man göra.

De senaste dagarna varit nice;) Folk har kommit hem till mig, filmkvällar och sånt. Jag har oxå vari och hälsat på i Ksab, träffat gamla kompisar, fan vad nice asså! Nu måste jag oxå åka och hälsa på min gamla Dansklubb har jag tänkt mig :p Saknar dom fan! :(
De är så skönt att skaffa nya kompisar och få tillbaka kontakten med gamla =D e skit glad för att han tillbaka några stycken.
hahahah Jag måste bara näman min nya kälek. ONE TREE HILL <3 haha så seriös e jag xd Men hel ärlig det e så bra :D(A) Allt börja i sommar när jag var hemma hos linn och börja kolla... nu jag e nörd xd
hahah nog om allt.
Är lite upptagen skriver tyå någon annan gång.
puzzpuss xd

Kommentarer
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

One tree hill<3

2009-09-02 @ 00:26:16
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0