Dålig dag??

M.Smiley', sa:
Är det något gumman, du verkar så nere typ   <3
Ells| OTH <3 sa:
jag vet inte riktigt... känner mig bara så....ensam känsla smygger sig på mig oftare och starkare för varje dag.... jag vet vänner, kompisar och familjen finns.... men endå så känner jag mig ensam.. som om jag inte passar in, inte hör till....

Betty. säger:
srry men vet evrkligen inte vafd jag ska säga
Ells| OTH <3 säger:
lungt betty
Betty. säger:
men den där känslan av ensamhet
Betty. säger:
den känner jag igen
Betty. säger:
för mig gick det över...
Ells| OTH <3 säger:
mitt har inte lämnat mig sen maj

Hej jag heter ella och alla tror att mitt liv e så bra. Det e så mycket folk inte vet. Jag liksom kan inte förklar min känslor längre, känns som om livet kväver dom ändå... att det finns inte längre något som ärligt bryr sig. fast jag vet att vissa säger och menar det, tack till dom. Som sagt mitt Namn e Ella, min mamma missat för mycket i mitt liv och nu tror hon att hon kan fixa det, min pappa bor i polen säger att han älskar mig när jag ser honom en gång om året, styvpappa finns har men inte altid nykter, halv syster som kan vara svin mot mig fast hon själv inte fattar det än...ingen mer familj har i svergie. kompisar och vänner finns många, finns och finns inte där för mig.... en sak vet jag säker. Inna man räknar med andra måste man räkna med sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0