vilse i livet, liv e borttappat

HELT JÄVLA SERIÖST!!!

Det jag minns förväntar mig att höra får jag höra en och samma vecka. Fan va bra att vet vad folk tycker om mig, men jag kanske skulle kunna leva utan att veta det. Stor orsak till de har e nog mina ord spyor... men va fan jag får skite för allt och hela skiten... UNDERBART!

  • Jag är tydligen Falsk
  • full av skit
  • Sjuk och besatt
  • vet inte vad jag säger/skriver
  • har inget liv
Fan vad jag vill inte tillbaka till skolan! fan vad jag inte vil tillbaka till det vardagliga!!
GE Tillbaka mitt vanliga liv, mitt rätta liv, mitt lyckliga liv. Ge tillbaka min värld!!! Jag vil inte spela min lycka och allt de posetiva längre!! Stanna livet jag vill hoppa av!!!!

När jag förlora dig,
förlora jag allt.
Mig själv,
Mitt liv
Min värld..... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0