Ord spyor

Ord spyor har blivit rätt vanligt för mig... tragiskt nog. Och det är alltid till folk som inte gjort små saker, verkligen små saker. Jag är leddsen att jag beter mig så men jag kan inte riktigt kontrollera det. Jag fatta inte var i från jag får all min otrevlighet, helt otroligt vad jag kan få någon må dålig, bli sur eller irriterad. Jag mår inte så jätte bra av de antagligen heller, fast jag inte känner något. Men hur kan man må bra av att ens omgivnig inte mår bra?

Livet var så enklare med
DIG
vid min sida.
Sjukt vad jag saknar vissa människor/stunnder. Jag saknar det mästa utom skolan.... sorligt nog för min framtid kommer säkert sluta med donken eller städare. Men såna människor behövs oxå.....

Kom tillbaka för jag klara inte mer
för jag klara inte mig
utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0