Kärlek

Kärlek? Trodde inte de fanns vid den har ålden.....

Helt seriöst. Jag vet att det finns. Jag känner den varje dag. För allt vi har gått igenom, för allt som sagts och lovats. Jag kan inte hjäpla mig själv. Kan inte sluta kolla tillbaka. Du säger vi tittar fram istället för gräva upp gamla sår. Men jag kan inte så. Jag klarav inte av en dag utan våra minnen. Jag vil inte klara en dag utan det. Jag vil inte klara mig i livet utan dig. Det spelar ingen roll hur du behandlar mig nu. Det spelar ingen roll hur mycket skit jag får tillbaka för hur mycket jag kämpar. Inget spelar roll så länge jag vet att på ett eller annat sätt finns du i mitt liv och de spelar ingen roll om de bra eller dåligt. Jag skiter i det.
Jag vet jag är inte den bästa och inte då värken den perfekta, har alldrig varit det. Hoppas du vet att jag är medveten om det och att det är så mycket jag skulle gjort annerlunda om jag bara fick den chansen. Jag fattar om någon del av dig hatar mig, det är väl något jag får lära mig leva med. Jag förstår oxå om du vill att jag ska gå, låt dig gå men jag kommer alldrig kunna låta minnen med dig gå eller saker som har med dig att göra. Du bedyder otroligt mycket. Du va och kommer alltid vara stor del av mitt liv. Det har jag sagt för ut, och allt de jag sagt då gäller fortforenda. Jag hoppas att du vet att jag inte bara sa saker till dig utan att jag mena dom oxå. Ta dig ett tid någon gång på våra gamla konverastionere, då kanske du kommer fatta vrf jag har så svårt att låta dig gå. Men jag vill bara ditt bästa och att du finner allt du önskar i livet. Fast än jag inte kommer kunna vara vid din sida och stötta dig, uppleva livet med dig vill jag att du ska veta att jag alltid kommer finnas för dig, vart som hälst när som hälst.

Skulle kunna skriva om det har hur jävla länge som häls men jag orkar inte...... Jag e ledsen för det slutade som det gjorde. Har redan sagt förlåt. Hoppas du kan förlåta mig någon dag och att vi alla fal lfår tillbaka våran vännskap en dag. Sköt om dig P.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0