Sommar och Sol

Jag som tänkte gå och shoppa idag. Det blev inte riktigt så va? hahaha. Jag la mg ute på balkongen i värmen och allt orka till att dra och shoppa bra försvan. Men åt andra hållet så fick jag lite fäg på mig, det är ju inte dåligt det heller liksom.

Nu sitter jag och försöker fundera ut vad jag ska göra sen... Jag tror det blir att Träffa Åsa;* och hänga. Hahaha åh vad ordet "hänga" påminner mig om igår. Det var så har att jag Åsa och Sara satt ute på en bänk och bara snacka och som vanligt ska det komma helt random människor och hälsa och börja undar hur det är. Dom liksom brukar bara gå föbi och snacka med oss medans dom passera vidare fast dom två stycken vi träffa igår var fan sociala och inte särskild nyktra. Jag sa be Åsa skicka bilden på dom som hon tog, det roliga är att dom märkte ju inte ett skit när hon tog kort. Hur dum får man vara? Hon hade lampa blix på och det lätt när hon tog kort, nej nej men dom märkte ingeting. Åsa sa hela tiden "Kolla solen. Solen lyser har" och pekade på lampan på mobilen. Anyway så ska jag gå och ta den dusch nu och fixa mig lite för att vara redo att gå när Åsa sms ;)

Puss & Kram

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0