Oj nu e det mycket att skriva...

Jag har varit så upptagen med allt så jag bara hade inte tid att skriva = O Så det blir lite snabb förklarnig på det senaste dagarna.

Den 20 så var jag och Linn shoppa och sola.
Den 21 så tror jag att jag var bara hemma och typ gjorde ingenting xd
Den 22 så träffa jag Anneli och vi va och shoppa (gud vad jag shoppar xd) sen åkte vi hem till henne och titta på film och måla naglana ;)

 
Igår så var jag med Anneli och hennes Familj i sydpolen ;) det var kul och skönt. Sen så åkte vi till mig och fixa oss, fluma lite och åt.



När vi va klara med allt så åkte vi till Slagsta för att kolla in mitt nya område, fy fan va TYST det är där :O!!! Helt sjukt. Anyway så sms vi Surja och kolla om han va hemma och hade lust att göra något, eftersom vi ändå var i närheten. Så kvälle forsat med Surja, sitta snacka, chilla, lyssna på musik. Sen så fick jag och Anneli för sig att käka på donken xd haha så det blev donken köpa och ta med vi missa tåget så vi åt på stationen xd haha. Sen så regna det ju som FASEN igår ju så jag och Anneli dans ute i regnet. blev helt GENOMBLÖTA! Men det va fan kul :) Sen blev det Paradis Hotell på Tv6 och jag blev sur för att Nicolina åkte ut, jävla Tomas!!!!


Så det var typ det jag hade att säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0