Nattbloggning? xd

Nu är det så att klockan är över 00.00 men jag tänkte skriva lite vad som hände igår.

Som jag skrev tidigare så skulle jag träffa Åsa, det blev typ fail först. Både jag och hon blanda ihop tider så vi bara vänade ut tiden vid tuben och kom på att vi ska ju ta bussen som går hel. Så vick upp till Åsa en stund. -"Vem e Ella?" -" det är jag det" hahaha det var typ kul just då, sen liksom fatta vi själva inte det roliga =S XD. Anyway vi åket till flempan och träffa Tommy :P sen börja det spörengna och vi fick springa till bussen. Det började till och med läcka in i bussen, haha typ ner på Tommy :P När vi varm framme så gick vi till Saras port och vänta på henne där sen visa det sig att vi skulle cyckla till Coop =O vi hade bara två cycklar så Sara fick skjutsa Åsa och Tommy mig. Sen blev det bara hänga hos mig när vi kom hem, fast Sara var inte med hon gick hem. Tommy gick oxå sen.

Så har kul hade vi när Tommy drog xd
Jag och Åsa hade lite flum stund till. Sen så bara satt vi oss ner vid utsikten och börja prata kärlek. Vi kom fram till en massa saker. Självklar börja vi snacka om ex och gammla minnen "....gråta hjälper inte, hata hjälper inte, älska hjälper inte, gå vidare hjälper inte, går inte ens ..  sakna hjälper inte inget hjälper...."  Jag undra verkligen hur det händer sig att man vill minnas samtidig som man vill bara glömma allt. Liksom alla minnen i hjärna-vart finns delete knappen?
Hur kommer det sig att folk ändras så fort, att liksom hela livet kan bra ändras på en dag? Kärlek är en av det underbaraste som finn men samtidigt det kroligaste och sorsna som finns.
"Hur mycket jag än vill och försöker så kommer du aldrig åter"-citat från dagboken.
Jag känner att jag inte riktigt är med fötterna på jorden just nu, borta i min egna lilla värld just nu. Hela det har kärleks-snacket fick mig bara att tänka efter på en massa saker... orkar inte riktigt skriva mer, vet inte rikigt vad jag ska säga mer nu så det får ta slut har på detta inlägg.

puss & kram
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0