Typ ba meh asså...

Har inte tid att skriva något skärsild wow!! xd
Nej men dagen har varit chill asså, sen så har jag fått reda på att jag kanske kan vara med på förställnigen =D, juppii  :D:D:D

hitta ett pra nya låtar (nya för mig) som jag kan relatera till. Älskar kunna relatera till musiken, texten så skönt asså :)





only cry in the rain cause you kissing my tears,
and it tearing me apart cause you aint even here,


I loved you so much and I past it

time after time when I trust you
time after time when I kissed you
time after time when I talked to you
time after time when you crossed my mind, time after time.
http://www.youtube.com/watch?v=TpGVT5OkYi0


Jag rör mig framåt men det känns tomt
Jag skulle sagt nåt men har lite svårt att visa känslor
Såren har satt sina spår lite ironiskt se hur pass det kan gå
Försöker skriva det på papper du är vacker som få
Men ville lägga det som låt och säga tack för igår
Inga ord nedskrivet, ta mitt ord lev livet
Bli stor me musiken för jag vet att du slår
Lite svårt att få ner det exakt men jag rensar mig
och kommer bara på två ord, älskar dig

Men jag har lärt mig att så fort de orden kommer fram blir det svårt att hålla kvar det man vill ha det är sant
Jag springer på dig lite här och där och spelar kall när jag egentligen bara vill ge dig min hand
Du vet hur det känns att va ifrån varann, en vacker dag så hoppas jag att jag bär ditt efternamn
http://www.youtube.com/watch?v=WU8_k0Ir-ug



En gång fanns du här hos oss men inte längre,
Kan inte fatta vad som hänt, är du en ängel?
http://www.youtube.com/watch?v=07pKlG0VPkE&feature=related




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0