Och nu då??

Jaha det känns som skaer och ting börjar klarna.... typ... lite... eller aaa..... Jag vet inte riktigt.. men asså det känns som det klarna lite men så fort jag säger så, så kommer jag tänker så, så dyker alltid något upp :S

Men aa ja vad kan jag mer göra en kriga? Fast borde inte krigare vara modigare och inte tevka så mycket som jag...?? Borde inte krigare stå upp i striden och stå upp för det dom kriga för, dom borde inte känna sig illa till mods eller har jag fel??








Om jag nu ska säga det ....
då säger jag det tyst...
Jag Älskar dig
.
Men jag har lärt mig att så fort det två orde kommer fram
blir det svårt att hålla kvar det man vill som mäst =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0