Nu är det slut på rikigt! Eller???

Så svårt att kontrollera sina känslor, kärleken den komplicerade sig.
Och tro mig han försöker att glömma dig, för eran kärlek blev en omöjlig grej.
Men du kommer aldrig lämna han i drömmarna, han försöker
men du finns alltid där, för hoppet är det sista som lämnar han,
så han kommer aldrig glömma dig.

http://www.youtube.com/watch?v=sZxsS2SRU8Q

helv seriöst, jag vet inte vad jag ska göra?
Ingen av oss e värd varandra, så mycket vi sårat varandra och så mycket som har hänt. Men är det verkligen värd att sluta vara kompisar pga av någon annan?? Jag tycker inte det och någostans vet jag att det va inte så du ville de skulle sluta heller. Jag tror inte det kommer vara lätt för någon av oss men jag har märkt att du har mer vilja inom dig för det. Jag önska jag oxå hade det. Men tyvärr jag har inte det. En av mina svagheter. Jag hoppas att du kollar tillbaka och märker att det va inte så det skulle vara och springer tillbaka, för om du gör det så står jag där och möter dig! Alltid......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0