Japp..

Då va det datakunskap igen :P

Skit tråkigt för jag missat alla genomgångar på powerPoint och sitter har som en idiot. Plus att jag inte har någon ide på vad jag ska göra heller. Ämnet är frit, gör vad ni vil och gör det bra är typ uppgiften. Men mamma ska hjälpa mig hemma... så jag ba sitter och "jobbar" hahahahahah. Neee sitter tänker på skitt! Skit som man inte ska tänka på om man inte behöver göra det....
Haha kollade runt i klassrumet, alla jobbar och gör västa presentationer. Jag känner mig dum som ba sitter och inte bryr sig om att jobba men samtidigt är det kul. Kul att sitta och undvika att bli upptäckt av läraren xd ^^




"jag vill inte se dig trygg i någon annan tjejs famn
du kan nog aldrig förstå
hur mycket sådant sårar 
när jag insåg att de vi hade inte betydde nått alla" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0