Jag är trött på livet. Fatta!?

Hur fan ska man orka mer när livet bara leker sönder med en fast man har sagt att man inte vill mer.
Hur ska man orka leva med ständiga hot? Hur ska man kunna leva och vara sig själv när ens närmaste försöker ändra på en? HUR I HELVETE SKA MAN LEVA MED KÄNSLAN ATT MAN INTE DUGGER SOM DOTTER KOMPIS SYSTER FLICKVÄNN ELLER BARA EN VÄN  ???!!!??? HUR I HELA VÄRLDEN SKA MAN PALLA STÅ UT MED ATT HÖRA ATT DET ÄR NÅGOT SOM ÄR FEL PÅ EN?
Ursäkta det har kan låta jävligt snobbigt, MEN JAG ÄR INTE VAN LÄNGRE.
Jag känner att jag e bara trött på allt. Men jag vet att jag måste stå ut med vissa saker och att visssa saker borde jag inte behöva stå ut med. Men vad ska jag göra när jag kan inte göra ett piss?
Människor är kall och dom gör så jag fryser, fast än dom bryr sig.... men det kommer alltid till en sån punkt där människor inte orkar med andras problem. Tröttnar, har egan eller bara tappar intresse.


Man borde inte vara vän med mig. Jag drar bara på en (och mig själv) problem, skador, otrevligheter.... såra är jag oxå skit bra på. Jag mena va spela de för rol om jag får minna vänner att le, skratta när ändå i slut ändan så blir det knas.......



FAIL = JAG OCH MITT LIV = FAIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0