?!?

Jag hatar att inte kunna ta beslut. Så jävla jobbigt.
Stanna eller Dra?
Sitta eller Stå?
USH!!!

Väska står och är packad jag har någonstans att gå. Vad är det då som stoppa mig? Jag borde de en break från allt det har, har hemma. Bara byta miljö ett tag... det kanske skulle hjälpa? Man vet aldrig. Men hur ska jag göra det utan att det blir fel... man kan inte hela tiden säga " det inte du det jag" det funkar inte. Mina händer skakar, ögonen glitrar sönder av tårar... allt håller på att rinna över.... Det kanske bäst jag drar mig unda ett tag inna det blir försent?? Jag önska man kunde få recept på livet, bara gå och hämta ut det som medisin på apoteket.

Stanna eller Dra??
Sitta eller Stå??
Förlåta och gråta??
Hata och skratta??
?Stanna eller Dra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0