all i want for christmas is....??

Ja då var julafton över. Den började med tåra, slutade med tåra och fick oväntade ändringar. Man fick fina presenter, inte många men ändå. Fast vad va det jag ville ha mäst? Där är fråga om de va det man kan köpa eller inte, va det något med familjen eller privat.... jag har inte kompit på svaret än asså.... knas. Jag önska jag hade någon som viste.... eller någon/något som hjälpte mig i livet.

Ibland vill jag bara krypa
in i din famn och stanna där
för all fram tid

fast de bara iblan
nästa aldrig

Massa finna jul hälsnigar från massa underbara människor, blev rörd (vad ska man göra).

"Tack så mycket gumman det värmer mycket....Du är en stark mäniniska och det kommer att gå bra för dig och om du verkligen behöver prata så finns jag här och du vet vart jag finns...."- Undebara Kvinna

"....Jag älskar dig så mycket och vi har varit vänner länge, det betyder verkligen. Det har varit till och från, men alltid vänner, 4 år bror ♥ Hoppas du får en lika underbar jul som du är gumman, du förtjänar det verkligen efter berg och dalbana till liv. GOD JUL Elzbieta Hlebowicz ♥"- Anneli K.

Och sen om det inte har fått tillräckligt av mina tårar falla så ....

Islah säger:
vem vem ? jag kans bli påkörd imorgon , man vet aldrig .. de de
Ells| säger:
jag vet <333 men säg inte så bror
- Islah säger:
och no matter what så älskar jag dig , alltid ella .
Ells| säger:
bror jag älskar dig oxå, skit samma väder,  plats och tid
- Islah säger:
<3 du är något av det finaste jag har ella , låt mig aldrig förlora dig .. <3
Ells| säger:
bror du vet hur mycket du betyder, vi ska hålla ihop tills döden <3
- Islah säger:
precis . men ella , hoppr du hoppaar jag . för då står jag brevid dig . hand i hand . Jag vill inte leva utan dig ..


Asså seriöst helt jävla knas känslo-våg bara dra en under yta när jag läser såna finna saker, betyder sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0