En Till dag..

En till dag med städnig, packnig osv. Skit jobbigt och är ett sliten. Imorgon får vi nycklarna och ska flytta över massa saker. Min mobil ska in på lagnig imorgon (kanske,om pappa hinner) igen -.- Juuuppiii -.- 


Fan hur kommer det säg att varje gång jag glömmer just dig och dig, er så kommer ni upp igen som om liksom någon plocka fram er in i mitt huvud..... orkar inte att ni ska ta så mycket plats i mitt innre, pallar inte. Vart är DELETE-Knappen??
Fast fan... fick värsta lusten att skriva till dig sen så kom jag på att du inte kommer svara och hur du är nu. Och livet blev lite jobbigare nu igen :/  Allt bara kommer tillbaka, då och då, små flashback.
Fy fan, stik. Fast åt andra sidan kan jag säga att jag klara mig fan helt jävla perfekt utan dig oxå :) *stolt*

Ikväll bestämmde jag mig att sitta vid datan snacka med vänner och ladda upp bilder. Ni vet bara chilla. Linn kommer sen tror jag :P Så se efter nya bilder på bdb ( sweety-ells@bdb ) ;D Kankse skriver sen om jag kommer på något att skriva. hahahahah

puss så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0